PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Schwiizerdütsch-Thread

Seiten : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Balance
19.01.2004, 21:31
Hey ich möcht eifach emol wüsse wer Schwizerdütsch chan. Also schribed alles ine. es söt halt eifach no ergend öppis met em Velo fahre ztue ha.

Prometeo
19.01.2004, 21:53
Ja also, ich hett än Job für dä Alex Zülle: Priisüberwacher. Dänn werdäd ändlich d Velosachä billiger und mä muess sich nümä mit derä huärä Importierärei, Zollgebührä, ebay-Quatsch und so züügs umäschlaa...:D :D Abär zum Glück gits dä Bike Palascht!!!

Letzschti hät än Mech zu mir gseit, das er privat s Züüg ä det bschtell, wells billiger isch als sin Iichaufspriis. Cool, hä?

S schneit.

islaender
19.01.2004, 22:03
Original geschrieben von Prometeo
Ja also, ich hett än Job für dä Alex Zülle: Priisüberwacher. Dänn werdäd ändlich d Velosachä billiger und mä muess sich nümä mit derä huärä Importierärei, Zollgebührä, ebay-Quatsch und so züügs umäschlaa...:D :D Abär zum Glück gits dä Bike Palascht!!!

Letzschti hät än Mech zu mir gseit, das er privat s Züüg ä det bschtell, wells billiger isch als sin Iichaufspriis. Cool, hä?

S schneit. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :D

Merlin
19.01.2004, 22:09
Bäik Palascht, woisch dä?

Prometeo
19.01.2004, 22:13
Ich glaub z Kriens. Abär sovill ich weiss händ diä gar kän Ladä, sondärn mä cha nu bschtelä. Warschinli ein Grund wiso s billig isch.

floh
19.01.2004, 22:24
glaub au nöd, dass de en lade hätt, de hätt ja nöd emal e houmepeitsch, das nervt mit de ziit. aber er isch halt scho cheibe günschtig. ansunste zieh ich mir no vill züüg bi www.rocky-bikes.ch , die sind immer fründlich und bsorged eigentlich alles, au wänn's es nöd grad da händ.

und will's wätter immer no so verschisse usgseht die nächschte täg, hau ich's morn morge bis am dunnschtig-abig is tessin. söll troche si und immer über 5 grad. dänn gitt's wieder mal es paar kilometerli und ich chan a minere hole arbet schaffe.

wünsch eu en schöne abig, möched's guet

Triathlonman
19.01.2004, 22:38
Gits do au Lüt wo us em Kanton San Galle kömmät? Oder generell us dä Ostschwiz?

greyscale
19.01.2004, 22:38
Leewe Lüür,

lat dat ween! Ick hew keen problem dormit, een Text to schrieven, den Jo dor buten nienich versteit.

Grühsse uut Neddersassen:D!

P.

Triathlonman
19.01.2004, 22:39
I will au is Tessin! Do Regenets und schneits jo nur bis uf hüt

floh
19.01.2004, 22:57
hopp st galle, füre mit em balle :D

aber ihr stelled immer no die hübschischt miss schwiiz und mir gfallt de dialäkt!
wänn'd willsch, chasch scho mitcho, han no en platz frei im charre. häsch ja sicher no ferie, oder? s'jahr hätt ja erscht grad agfange...

ps: ich glaub de de vingard (oder so ähnlich) chunnt us st galle. und de topcarbon chunnt us wattwil, das isch de dj velospeer! also din nachpuur, oder?

pps: hey isländr, muesch's de äbä gäng lockr gseh, die ganz sach, wiu susch wirsch de när nid alt, we di zfescht tuesch ärgärä. nume nid gschprängt, gäu...

Salvator
19.01.2004, 23:03
Kennat dia huara fääla scho juckcha odr it?

Ist das schon schwiizerdütsch oder vorarlbergerisch oder allgäurisch?

Wer versteht den Satz?

s1520146
20.01.2004, 00:56
heh phaseshift,
wo bisse denn wech?
bist Du der smilie-Landkarten-Punkt bei Bremen? Müsste Wilhelmshaven?? sein. Nun denn
Watt mutt datt mutt,

Gruß

M:D

streetglow
20.01.2004, 07:01
Original geschrieben von Balance
Hey ich möcht eifach emol wüsse wer Schwizerdütsch chan. Also schribed alles ine. es söt halt eifach no ergend öppis met em Velo fahre ztue ha.

... äh...."Toblerone"...:D :D :D

Kingtom
20.01.2004, 07:32
also i bin wieder amol niidisch uf da floh. so schön mua'ma's ha.... :rolleyes: aber jonu, es goht jo schu bald an dia südafrikanisch wärmi... und dänn kann da floh do früüra :D :D

floh
20.01.2004, 07:43
Original geschrieben von Kingtom
also i bin wieder amol niidisch uf da floh. so schön mua'ma's ha.... :rolleyes: aber jonu, es goht jo schu bald an dia südafrikanisch wärmi... und dänn kann da floh do früüra :D :D

hei fies, wänn gasch? ich warte jetzt no husch, bis es hell wird und dänn zup i si... aber so wie's usgseht wird's da ja mittwuch und dunnschtig au schön, zumindest troche, das isch ja scho vill wert! also, no schnäll go ässe und dänn ab...

Kingtom
20.01.2004, 07:45
Original geschrieben von floh

hei fies, wänn gasch? ich warte jetzt no husch, bis es hell wird und dänn zup i si... aber so wie's usgseht wird's da ja mittwuch und dunnschtig au schön, zumindest troche, das isch ja scho vill wert! also, no schnäll go ässe und dänn ab...

i muass no warta bis mitte febr., aber äba, do kann ma jo au fascht immer gho fahra. hüt isch jetzt halt wieder amol nüt gsi. simmr halt wieder amol mit'm auto gho schaffa. isch zwor au nit würkli aagnehm gsi bi dämm schnee. aber das wirsch du jo dänn hüt au no merka wenn'd am gotthard hinter da laschtwäga am warta bisch :p :p

Kingtom
20.01.2004, 07:46
aber trotzdem viel vergnüaga....

wo schlofsch amal? imana hotel? sotto oder sopra generi?

floh
20.01.2004, 08:12
also ich hoffe schwer, dass es nöd allzuvill stau hät a dem huere tunnel! und schnee hätt's da bi eus kei, nur so es schümli uf de wiise, aber d'strasse sind frei.

ich stige i de jugi in locarno ab, 40 stutz mit z'morge und z'nacht, hät sogar einzel- und zweierzimmer...

Triathlonman
20.01.2004, 08:38

aber ihr stelled immer no die hübschischt miss schwiiz und mir gfallt de dialäkt!
wänn'd willsch, chasch scho mitcho, han no en platz frei im charre. häsch ja sicher no ferie, oder? s'jahr hätt ja erscht grad agfange...

ps: ich glaub de de vingard (oder so ähnlich) chunnt us st galle. und de topcarbon chunnt us wattwil, das isch de dj velospeer! also din nachpuur, oder?

pps: hey isländr, muesch's de äbä gäng lockr gseh, die ganz sach, wiu susch wirsch de när nid alt, we di zfescht tuesch ärgärä. nume nid gschprängt, gäu...

Klar isch da min Nochpur :) Dä Velo Speer isch grad öpä 20m vo mir entfernt, han also en mega lange Wäg wens Velo mol öpis hät :D

Hm Ferie... nögscht Wuche isch Sportwuche, obwohl dänn müässt i ja 55 Wuche Ferie ha :D

De Vingard
20.01.2004, 08:40

Nai, do stimmt nöd ganz. I chum ursprünglech us Dütschland, us Aalen nördlech vo Ulm. Schaffa duen i jetzt z' San Galle un minis Schwiizerdütsch isch net wörklich ächt.... :) ;)

Hopp Schwiiz:D

Triathlonman
20.01.2004, 08:48
So ich muäs jetzt zum Metzger (Physiotherapeut) und mir mol mine Bei und min Nacke mit Nodlä zuä Betoniere lo *g*

Adios

skimaniac 66
20.01.2004, 09:59
Hey, hallo Giele u Meitschi! Äs isch so geil, geschter Abe no dür ds' Schneegeschtöber ga joggä und hüt morge aues wyss. Äs git nume eis wo no besser isch aus Sex: Obe am Hang z'stah, äs paar Schi a de Scheichä und vor eim ä Hang mit früsche, 100 cm Pulverschnee; oder ä tief usgfahrni Puggupischte i dr Falllinie abebrättere!!!!
Ah ja: Hopp YB!:D

Lost Highway
20.01.2004, 10:21
Oh nee, hier auch noch?? Hatte lange Zeit ne Freundin aus Zug, bin also schon ziemlich geschädigt... ;)

Madone5.9
20.01.2004, 11:17
Hoi zäme, be neu em Forum, i be leider em moment chrank, cha also ned go fahre, aber be dem schneewätter gohts jo eh ned :D

Zom Glöck han i bald Semesterferie, 8 woche ziit zom echli meh go fahre. :cool:

skimaniac 66
20.01.2004, 13:05
Original geschrieben von Lost Highway
Oh nee, hier auch noch?? Hatte lange Zeit ne Freundin aus Zug, bin also schon ziemlich geschädigt... ;)
Wie schaut oder sah denn Deine Schädigung aus?:D :D

s1520146
20.01.2004, 13:22
Wie heißt "Maggie" im Schwiizerdütsch??

:rolleyes: :) :p :D

Prometeo
20.01.2004, 13:38
Hüänersuppä, oder was? :rolleyes: MATSCHI dänk, was susch? :D :D Odär häsch ä Fründin wo Mägi heisst?

De Vingard
20.01.2004, 13:41
Original geschrieben von s1520146
Wie heißt "Maggie" im Schwiizerdütsch??

:rolleyes: :) :p :D

Chasch säge wie d'wosch!

s1520146
20.01.2004, 13:47
Hüänersuppä, oder was? :rolleyes: MATSCHI dänk, was susch? :D :D Odär häsch ä Fründin wo Mägi heisst?

MATSCHI :D :D :D

Prometeo
20.01.2004, 13:55

MATSCHI :D :D :D

;)

Merlin
20.01.2004, 15:41
So, jtz gani de ga luege, wie ni hüt dür dä pflotsch hei chume. Schnee isch ja guet u rächt, aber liäber nume i dä Bärgä.

Prometeo
20.01.2004, 16:19
...u giälä wangärä dürä schnee, migotsëu... :D :D

Merlin
20.01.2004, 16:38
we dr anger wenigstäns wär cho schnützä

Lost Highway
20.01.2004, 18:01
Jaja, die Mutter hat sich immer köstlich amüsiert wie falsch wir Deutschen doch Maggi aussprechen... :D
Hätte ja wohl angeblich ein Tessiner erfunden!

Und die Schädigung hält sich noch halbwegs in Grenzen... Nur das man schon ziemliche Komplexe kriegen kann wenn man als armer deutscher durch Zug läuft....

Samhau
20.01.2004, 18:20
Hoi zäme

Gets eigentlech e de Schwiz no anderi gönschtigi Rennvelo-Abieter? Was het de Bike-Palascht för es Agebot ond wie send Prise det?
Was i no kenne esch www.titanbikes.ch. Ha aber s'Gfüel, mer Schwizer send priislech we meischtens die Verarschte ond ha eigentlich denkt, dass i mis nächschte Rennvelo im Düütsche go go koufe.
Was gets no so?

Grüessli, Sämu

Merlin
20.01.2004, 19:09
Auso da gits no http://www.bike-import.ch/ u www.bikecity.ch .
Ha aber no nie gnau verglichä ob its das günstiger isch aus im Dütschä.

Triathlonman
20.01.2004, 20:52
Original geschrieben von Samhau
Hoi zäme

Gets eigentlech e de Schwiz no anderi gönschtigi Rennvelo-Abieter? Was het de Bike-Palascht för es Agebot ond wie send Prise det?
Was i no kenne esch www.titanbikes.ch. Ha aber s'Gfüel, mer Schwizer send priislech we meischtens die Verarschte ond ha eigentlich denkt, dass i mis nächschte Rennvelo im Düütsche go go koufe.
Was gets no so?

Grüessli, Sämu

Naja ob mer prislich würklich die verarschte sind da drüber loht sich stritä, mir händ jo auch äs höchers Lohnnivou

s1520146
20.01.2004, 21:04
Jaja, die Mutter hat sich immer köstlich amüsiert wie falsch wir Deutschen doch Maggi aussprechen... :D
Hätte ja wohl angeblich ein Tessiner erfunden!

Und die Schädigung hält sich noch halbwegs in Grenzen... Nur das man schon ziemliche Komplexe kriegen kann wenn man als armer deutscher durch Zug läuft....

:D

Ich finde Schwiizerdütsch eine schöne Sprache, und ein grinsen kann ich mir manchmal dabei nicht verkneifen.

Liegt in St. Gallen Schnee? Weiss das jemand?

Zum Thema Preisniveau hatten wir schon mal ein sehr ausladenden thread:rolleyes:
Viele grenznahen Schweizer nutzen aber auch die Möglichkeit, etwas "preiswerter" einzukaufen.

Gruß
M;)

Balance
20.01.2004, 21:33
De Bike-City esch no rächt günschtig im verglich zu andere Schwiizer Läde. Ich möcht no gern wösse, wie das er wössed was er bem Bike Palascht bschtellet, wenn mer das doch gar niened chan Noluege? Chönt mer das emol öper erchläre?
!!!Schwiizerdütsch Thread 4Ever!!!

Prometeo
20.01.2004, 21:46
De Bike-City esch no rächt günschtig im verglich zu andere Schwiizer Läde. Ich möcht no gern wösse, wie das er wössed was er bem Bike Palascht bschtellet, wenn mer das doch gar niened chan Noluege? Chönt mer das emol öper erchläre?
!!!Schwiizerdütsch Thread 4Ever!!!

Abär dä Bike-Palascht isch na vill günstigär als dä Bike-City. Und, ja, wägäm wüssä was mär bschtellt: S git ä Priisliischtä wod chasch bschtelä und früänär häts im tour ja immär äs inserat ghaa - jetz halt nümä, da lütisch halt a. Uf all Fäll sind diä Priisä genial und ich find au dä service ganz okei.

Lost Highway
20.01.2004, 21:49
Naja, ich weiss nicht ob schön das richtige Wort für diese Sprache ist... Schön ist italienisch oder französisch.... Aber schweizerdeutsch? Naaa! Klingt mir einfach zu hart und ungeschliffen.
Aber ist schon ein nettes Land... Mit viel Käse, Schokki und Gras. Nicht unbedingt in der Reihenfolge :D

De Vingard
21.01.2004, 08:33

Liegt in St. Gallen Schnee? Weiss das jemand?

Gruß
M;)

Ja, aber nur ein wenig... Es schneit ab und zu, aber nie richtig. Zum Skifahren oder langlaufen reichts wohl noch nicht....

Eddy M.
21.01.2004, 12:35
Hoi zemme,

bin zwar kein Schweizer, habe aber 4,5 Jahre im Engadin gelebt und war da mit dem VMC St. Moritz unterwegs, jetzt mit dem VBC Landquart - also Heimweh-Schweizer (www.vbclandquart.ch).

Diesen Thread zu lesen "isch a huura freud", weil ich mich dann stets ein bisschen wie "daheim" fühle. War gerade letztes Wochenende z'Züri und musste einen Überfall im Coop starten um mich mit Kaffee, Käse, Nussstängeli, Basler Leckerli etc. einzudecken.

Also, ich lese den Thread weiter... Hopp Schwyz!

Ciao zemme,

Hannes

sensole
22.01.2004, 12:33
Schokki und Gras. :D

Also Schoggi schriibt mer (!) mit gg und Gras heisst Tschöint.

Aber was sölls, siit d'Toblerone us Dütschland chunnt, chasch sägi und schriibä wiä d'wotsch.

Diä Wuchä hät's d'Sangallä (muäss siit däm Jahr jedä Tag uf Sangallä go nodeärä) weniger Schnee gha als bi öis im Züri-Oberland.

Kingtom
22.01.2004, 14:11
und überhaupt: isch dänn üsara sunnyboy floh schu wieder doh? :D hu, das reimt sich jo....

skimaniac 66
22.01.2004, 18:06
Der Floh, der floh!

Hey, das riimt sech ja wie gschmiert!

floh
22.01.2004, 21:15
sali zäme, bin also wieder da! schön, das er mich so vermisst händ...

isch en ergiebige tag gsi hüt: am morge 4 stunde auf em göpel, dänn uf züri, det a'd uni und no 3 stund kolloquium. jetzt bin i ziemlich uf de felge.
hät sich aber glohnt, das ganze, am ziistig und am mittwoch isch super wätter gsi, stahlblaue himmel und sunne. hüt isch eher bewölkt und dunschtig gsi, in cademario obe e huere chälti und füecht, het glaub doch sölle i de flächi bliibe...

aber de früehlig chunnt, au bi öis. bis dänn

grüessli floh

Balance
23.01.2004, 19:23
Ich han no e frog: wo gets en gueti Velo Läde i de schwiiz, wo mer au chan ane goh. Also söttig wo nöd nor versändet!

Prometeo
23.01.2004, 19:54
Radsport Gerber Oftringen zB. Priisä sind abär gsalzä, hä! Abär we mäs bar zalt chunt mä glaub no chli prozänt übär. Odär good price, Ustär. Bike City "Lozärn":D :D, gueti Priisä. Schallär Radsport Bärn. Meh chunt mär im Momänt grad nöd in Sinn.

floh
23.01.2004, 20:50
im tessin git's es paar cooli läde mit italo-touch, die han i no gern. i de dütschschwiiz chunnt's immer druf a, velo marke du suechsch oder was susch: chleider, technik, en guete mech, etc.
gib mer en tipp. dänn wirsch ghulfe ;)

Kingtom
23.01.2004, 20:52
säg was konkret bruchsch, und dann werden sie geholfen... :rolleyes:

Balance
23.01.2004, 21:23
Hose, Händsche, Nahrig usw. Halt ebe echli en Allrounder.
Ond öbrigens: ich han am Bike Palascht es Mail gschrebe wäge de Priislischte aber die soucheibe händ emer nonig zrog gschreben. Es wär no easy wenn mer die öpper chönti schriibe: fanta27@bluemail.ch
Ps: im Bike City ben ich scho emol gsi, esch aber e rächti entüschig (im gägesatz zom Online-shop) es esch en mega chline Lade!

Prometeo
23.01.2004, 21:43
Hose, Händsche, Nahrig usw. Halt ebe echli en Allrounder.
Ond öbrigens: ich han am Bike Palascht es Mail gschrebe wäge de Priislischte aber die soucheibe händ emer nonig zrog gschreben. Es wär no easy wenn mer die öpper chönti schriibe: fanta27@bluemail.ch
Ps: im Bike City ben ich scho emol gsi, esch aber e rächti entüschig (im gägesatz zom Online-shop) es esch en mega chline Lade!

Han ä nu no ä letschtjährigi. Susch wonsch uf äm Säntis?:p

Balance
23.01.2004, 21:47
Nei öberhaupt nöd, wie chunsch druff? Ich wohne im Aargau.:confused:

Prometeo
23.01.2004, 21:57
ja wägäm "Ond öbrigens", oder "nonig zrog". Hett i etz dänkt dass d usäm "Appözellischä chonsch".

Abär i däm fall, ha där nöd welä uf d füäss stah.:cool:

Prometeo

floh
23.01.2004, 21:59
Nei öberhaupt nöd, wie chunsch druff? Ich wohne im Aargau.:confused:

da'sch ja no schlimmer! häsch wiisi socke a? :p

Balance
23.01.2004, 21:59
Jaa kei problem gäll!!!

Prometeo
23.01.2004, 22:03

da'sch ja no schlimmer! häsch wiisi socke a? :p

Du meinsch das mä a dä Uni d'Aargauer a dä wiisä sockä erkännt?:p :cool: :D :D

Susch händ Velofahrer doch wiisi Socka aa, odär? ich ämäl scho...

floh
24.01.2004, 10:26
isch doch so es gängigs vorurteil...

also für chleider, food und so chönntsch in lerch cycle sport in gattikon, tempo thalwil oder evtl au in bauer sport wettinge. die sind ja all nöd so wiit vom aargau. suscht läde i dinere umgäbig känn i eher weniger, für chleider isch aber de lerch würkli guet, hät edli marke (castelli, pearl izumi etc) und en schöne lade.
wänn eine suechsch wo irgendwie alles hät, gasch mal zum ponzio in maschwande (www.sporthaus-ponzio.ch.vu), muesch aber vorher en funk geh, isch nöd immer offe. und wänn grad det bisch, chasch no wiiter uf steihuuse zum febru, de hät schöni velo und so.

au nöd schlächt sind de tower-sport in rapperswil und, ich denke, de velospeer in wattwil. det will i ums verrecke mal ane, isch aber chli wiit und irgendwie han i's no nie gschafft :(

evangeda
24.01.2004, 16:45
Radsport Gerber Oftringen zB. Priisä sind abär gsalzä, hä! Abär we mäs bar zalt chunt mä glaub no chli prozänt übär. Odär good price, Ustär. Bike City "Lozärn":D :D, gueti Priisä. Schallär Radsport Bärn. Meh chunt mär im Momänt grad nöd in Sinn.

isch dä good price in Uster en ladae wo jede iäne cha oder isch er en Price/Kuota general Importeur?

TOPCARBON
24.01.2004, 17:01
nei höchstens go aaluege, chaufe muesches imene Velo Lade.
rb

Kingtom
26.01.2004, 08:37
z.b. im speer z'wattwil. gell....? :p

Paco73
26.01.2004, 17:47
Sali zäme.

Ich kum us Basel und ha dänkt i gang mol zum Bikepalast nach Freiburg. Dä het jo gueti Preis im tour heftli.

Isch scho mol eper dört gsi?

Gruess und jetzt gang i go schneeschufle.

Merlin
26.01.2004, 18:41
warum wosch ga schneeschuflä? la doch das züg la gigä, es git sowiso no meh, u de muesch wider vo vorne afa! :D

floh
26.01.2004, 19:58
Original geschrieben von Merlin
warum wosch ga schneeschuflä? la doch das züg la gigä, es git sowiso no meh, u de muesch wider vo vorne afa! :D

ich liebe de dialäkt! wie dä märcu...

Merlin
26.01.2004, 20:41

ich liebe de dialäkt! wie dä märcu...

welä märcu ? he, chum, säg scho!

floh
26.01.2004, 21:14
de märcu halt ;)

en rännfahrer-kolleg vo mir, letscht saison bi macandina, das jahr isch er no am verhandle.

uf em bild de mit em wiise helm und em verband

http://www.mstuder.ch/Eptingen/Ob025.jpg

Kingtom
27.01.2004, 07:17
de märcu halt ;)

en rännfahrer-kolleg vo mir, letscht saison bi macandina, das jahr isch er no am verhandle.

uf em bild de mit em wiise helm und em verband

http://www.mstuder.ch/Eptingen/Ob025.jpg

isch links oba as go-g-girl am strippa? han numma denkt, will dia hintara zwai so verdutzt ufaluagend :rolleyes:

floh
27.01.2004, 09:11

isch links oba as go-g-girl am strippa? han numma denkt, will dia hintara zwai so verdutzt ufaluagend :rolleyes:

die dänked eher: verfluecht, isch das no wiit und ä huere sausteili bis det ufe...

De Vingard
27.01.2004, 09:26

die dänked eher: verfluecht, isch das no wiit und ä huere sausteili bis det ufe...

I glaub, die denked eher: "Wie schaffets der Klaus bloss, so schnell da nuff zfahre?"

Klaus

floh
27.01.2004, 09:38
Original geschrieben von De Vingard

I glaub, die denked eher: "Wie schaffets der Klaus bloss, so schnell da nuff zfahre?"

Klaus

clevers bürschtli :D

gitt's nur eine bi de macandina, wo marcel heisst i dem fall?

floh
28.01.2004, 13:55
hey, öise thread gaht i! helfed em!

don't kill the bambi!! :D :D

sorry, de hät jetzt müesse cho :p

Prometeo
28.01.2004, 14:48
also dänn - Bambi:D

Ich han bim BaikPalascht ä neui Record-Stützä bschtellt. Diä kostät offiziell 152 Stutz. Da chömäd ja dänn no 15 Stei Versand däzuä, oder. Jetz isch dä Pöschtlär da gsih, und hät nu 145 Stutz wellä. Da han ich 'dänkt, seg öppis schiäf gloffä und ha aaglütät bevor i si etz dänn gang go holä, wiso das so billig seg. Da seit dä mir: "Ja, wir haben die guten Eurokurse an sie weitergegeben."

Hei, da chasch nu sägä: Sapperlott, dä Ladä überräscht mich eis ums andär Mal positiv... :D :D

floh
28.01.2004, 15:16
ja, da chasch allerdings nüt säge. bin bis jetzt au immer zfriede gsi mit em, vor allem bi de campi sache hät er eben scho priise, wo die andere nöd nachömed. vor allem jetzt, wo de bike-city nur no grad 10fach record und chorus hät. ich hange ebe chli a minere 9fach record, wäge de shimano-rädli, wo i no han...

aber de procycling hät verzellt, mer chön d'shimano 10fach ritzel mit de 10fach campi fahre, wänn mer öppis umemechet. weisch du wie? oder suscht eine?

Prometeo
28.01.2004, 16:51
Diä Stützä isch superschön!:D Nu ächli schwär halt mir 185Gramm.

Ja also mä chönnt alläfalls mit andärä Zwüschäring halt. Abär isch sicher äs Gmech. D Breiti bringt mä sichär exakt anä, abär well di grössärä ja gniätät sind, bringt mä det sichär kei exakti Abständ anä. Abär villicht isch das solang d Gsamtbreiti stimmt ja egal. Usprobiärä.

floh
28.01.2004, 17:01
Usprobiärä.

schliift's? isch brutal tüür,wänns dänn nöd funzt! dänn muen i 2 neui tune-nabe ha...
guet, ich chönnt eine fröge, wo 10fach hät. dänn muen i nur es 10fach shimanopaket rumple ;)

evangeda
28.01.2004, 17:06
also dänn - Bambi:D

Ich han bim BaikPalascht ä neui Record-Stützä bschtellt. Diä kostät offiziell 152 Stutz. Da chömäd ja dänn no 15 Stei Versand däzuä, oder. Jetz isch dä Pöschtlär da gsih, und hät nu 145 Stutz wellä. Da han ich 'dänkt, seg öppis schiäf gloffä und ha aaglütät bevor i si etz dänn gang go holä, wiso das so billig seg. Da seit dä mir: "Ja, wir haben die guten Eurokurse an sie weitergegeben."

Hei, da chasch nu sägä: Sapperlott, dä Ladä überräscht mich eis ums andär Mal positiv... :D :D

Wie zfriede sind Ihr mit dem BaikPalascht? Froge nur will ich Ihn emal a gfrogt han per Email für es neus Velo (Wilier Imperiale). Da ich leider nie a antwort erhaelte haen, haen ich Ihm aglütet und danch gfrögt. Sowiet ok. Mir sind sowiet verbliebe das er sich bi mir melde, da ich Velo zerscht ha welle life gseh bevor ich es bstelle und er mir gseit haet er erwaertet a lieferig demnaechst. Ha bis huet nuet choert.

Prometeo
28.01.2004, 17:13
Original geschrieben von evangeda

Ha bis huet nuet choert.

ja bi denä priisä muesch di nöd z schaad sii zum no mal aalütä.

@floh

kännä ja dini problem nööd!:D :D

floh
28.01.2004, 17:18

kännä ja dini problem nööd!:D :D

wieso? häsch au so e cooli rente wie d'frau metzler? he chum, chasch also scho chli teile ;)

Prometeo
28.01.2004, 17:31

wieso? häsch au so e cooli rente wie d'frau metzler? he chum, chasch also scho chli teile ;)

cha mä nöd grad sägä.:rolleyes:

nei, ich mein problem dänk bezüglich tune-nabä und so...;)

went weisch wani mein, gell, späzli ;)

floh
28.01.2004, 17:34
ach so... ja, det han i mal es schnäppli gmacht: han die für 150 franke pro stuck kauft, de mech hät sie nöd wegbracht, will sie 24loch gsi isch. han i dänn mit handkuss gnoh.

gitt's eigentlich au es föteli vo dim hobel?

Prometeo
28.01.2004, 18:04
ja än kolleg hät glaub ä digicam, muäss mal bi däm asuugä.:D Bin ebä erscht im härbscht uf Campi umgstigä, und well d finanzä nöd grad rosig sind, fählt im momänt no s eint odär andär. Däzuä staht s Viner äna umänand. Cha mi im momänt noned richtig entschlüüsä, öb jetz De Rosa oder Viner priorität hät. susch fahri aktuell mit äm Masi, woni abär ä wett Chorus 10-fach machä.

:confused: So vill ufs Mal! :confused:

hüt z nacht rüärts nomal 10cm anä.

Balance
28.01.2004, 19:45
Die deppe händ mer D`priislischte emer no ni gschrebe!!!
Schnee 4 Ever
(nor zom velo fahre esch es echli Blööd)

floh
28.01.2004, 20:00
zum tüüfel mit dem huere schnee! vo mir us i de berge, aber im mittelland hät de typ nüüt verlore!

han au am mäntig wäg de priisliste gschribe, au no nüt ghört. villicht händ's ferie?

Prometeo
28.01.2004, 20:10
zum tüüfel mit dem huere schnee! vo mir us i de berge, aber im mittelland hät de typ nüüt verlore!

han au am mäntig wäg de priisliste gschribe, au no nüt ghört. villicht händ's ferie?

Nei, ha hüt mitene telifoniert. Wahrschinlich hänts no gar keini, susch het i hüt sicher eini mit übärcho.

evangeda
28.01.2004, 21:37
[QUOTE]Original geschrieben von Prometeo
[B]

Haen I au gmacht 3mal sogar. Wen er scho noet interesse haet oder zfescht beschaeftig isch fuer oebis z'verkaufe, wie isch er daen wenn es proeblem haesch? Ha deshaelb es anderes Velo kaueft. Wo i moern hoele chaen:) . Und das noe bi dem viele schnee:(

Merlin
28.01.2004, 22:33

sägä i ja scho lang, aber dr petrus wot äbä nid uf mi losä. Henusode, es wot zum glück widär warmä.

Kingtom
29.01.2004, 06:54
Original geschrieben von evangeda
[QUOTE]Original geschrieben von Prometeo
[B]

Haen I au gmacht 3mal sogar. Wen er scho noet interesse haet oder zfescht beschaeftig isch fuer oebis z'verkaufe, wie isch er daen wenn es proeblem haesch? Ha deshaelb es anderes Velo kaueft. Wo i moern hoele chaen:) . Und das noe bi dem viele schnee:(

uff.... das isch aber huarra bitter. neus velo, und dänn kasch's nit amol usprobiara? zimmli verlora wür i säga.

zwor... i hätti no an vorschlag: starte'mr a petition gäg deh schnee. dä söll verschwinda. wenn mr gnuag stimma für geg da schnee im flachland kriagend, verreist'r viellicht.

grutz
kingtom
präsident ig pro schnee-verreiss-us'm-flachland....

floh
29.01.2004, 08:20

zwor... i hätti no an vorschlag: starte'mr a petition gäg deh schnee. dä söll verschwinda. wenn mr gnuag stimma für geg da schnee im flachland kriagend, verreist'r viellicht.

grutz
kingtom
präsident ig pro schnee-verreiss-us'm-flachland....

:D :D
yupp, bi eusere demokratie sött schliesslich alles möglich si! also, mir chönnted ja scho mal gönner sueche, d'beldona zum bispiil? :p

Kingtom
29.01.2004, 09:04

:D :D
yupp, bi eusere demokratie sött schliesslich alles möglich si! also, mir chönnted ja scho mal gönner sueche, d'beldona zum bispiil? :p

das kämmt guat, i wür mi sogar opfara zum d'model gho z'beurteila oder irgend so öppis....:eek:

floh
29.01.2004, 09:11
nei, das chan i dir nöd atue, häsch suscht scho so sträng. mir sind doch kollege, ich übernimme das für dich ;)

Kingtom
29.01.2004, 10:06
nai, nai, isch schu guat. i mach das schu. aber zwor, zum a würkli objektivi beurteilig könna abgeh wär's viellicht no guat wenn mr das mind. z'zwaita machend... :D

floh
29.01.2004, 21:02
genau, vier auge gsehnd meh als zwei, das muen ja au demokratisch zuegah. wobi zwei isch blöd wägem abstimme, mir müend glaub dänn de prometeus no ha...

ps: bisch jetzt eigentlich under d'bündner gange?

Prometeo
29.01.2004, 21:16
genau, vier auge gsehnd meh als zwei, das muen ja au demokratisch zuegah. wobi zwei isch blöd wägem abstimme, mir müend glaub dänn de prometeus no ha...

gwüssermassä als letschti instanz wennär nümä wiitär wüssed?:p :p

Aber so wis usgseht chömmär d 'ig pro schnee-verreiss-us'm-flachland....' widär uflöösä. Uf all fäll gmäss denä wättärfrösch mit dä verweihtä haar...:D :D Blöd nur, dänn wirds ä nüüt mit derä model-gschicht, odär was das ä gsii isch...:rolleyes:

floh
29.01.2004, 21:19
dänn mached mer ä ig hochnäbel verzupt di, die hät mimndestend bis im märz oder so no saison :D

ich hoffe also au, das es bis am mäntig de schnee butzt hät, will eis go brätere!

ps: wo wohnsch eigentlich? mer müesst fascht scho mal es schwiizer-forums-träffe mache, wänn die andere das au scho gänd ;)

floh
29.01.2004, 22:06
händ er eu das scho mal inezoge?

juhuu

Merlin
29.01.2004, 22:33
natürlich, abär das wot no nüt heissä. bi setigäm wätter mues i zersch überne verschlamtä fäudwäg :mad: . i wohnä zmitz uf am land, ds hets ke theräti strass.

Kingtom
30.01.2004, 07:09

ps: bisch jetzt eigentlich under d'bündner gange?

bündner? bin i schu immer gsi. aber halt an usgwanderta. aber jo, kann mini herkunft schlecht verlügnet.

Kingtom
30.01.2004, 07:12
Original geschrieben von Merlin
natürlich, abär das wot no nüt heissä. bi setigäm wätter mues i zersch überne verschlamtä fäudwäg :mad: . i wohnä zmitz uf am land, ds hets ke theräti strass.

jonu, as bits dreck hät no niamertem gschadet. :p (söll sogar no schön macha, drumm isch's jo guat, isch's bi üs teeret :D )

aber i freu mi uf das wetter. han jetzt müassa vier täg hinteranand mit'm auto gho schaffa. numa eimol mit'm velo dia wucha :( aber nögscht wucha kann i dänn vermuatli wieder mit'm velo kho.

floh
30.01.2004, 08:45

bündner? bin i schu immer gsi. aber halt an usgwanderta. aber jo, kann mini herkunft schlecht verlügnet.

stimmt, han grad uf de erschte siite naglueget, es hät würkli scho immer bündneret am obere zürisee, isch mer aber erscht jetzt ufgfalle...

und uf em land gitt's ja kei sünd, aber das es det au kei strasse git, das isch würkli hert :D

Kingtom
31.01.2004, 08:52
hey, hey, üsara thread isch jo fascht am sterba. also hol'na wieder amol ufa, han i denkt.... :)

und was jo wunderschön isch. hüt wieder amol bi schönem trochnem wetter usa uf's velo. freude herrscht. bi dämm wettr loht sich's sicher 4-5 stündli gmüatlich ushalta. amol luaga. aber zerscht wird jetzt no z'morga gässa. und dänn muass i no schnell as bits hushalta. :( aber dafür isch's nochhär as bits wärmer.

also viel vergnüaga den gleichgesinnten... ;)

Balance
31.01.2004, 15:58
huch dä got wörklich fascht onder... da muess mer doch öppis degäge onderneh!
Gälled!!!

Triathlonman
31.01.2004, 17:40
Sägät mit bitte mol was ihr für Sattel händ. I weiss jede A.... isch andersch aber trotzdem i bin nämli immer no uf de Suächi! Und vroher bin ich 1:15 uf de Rolle gsi und bin wieänä Gans nochher umgelaufe :(

Grüäss

floh
31.01.2004, 17:46
also ich han jetzt scho sit zwei jahr de slr. wänn er neu isch, isch er nonig so toll, aber nach 500km oder so isch er amigs so, wie mis hinterteil das gern het. ich find de super. und liecht isch er au no...

Kingtom
31.01.2004, 18:08
i han mit'm slr d'erfahrig gmacht, dass'n noch'ma halba johr han müassa wechsla will sich z'leder an dr spitza glöst hät. drumm han i jetzt überall ax-lightness. dä isch ohni polschter und leder und so. isch natürli au no einiges liachter als da slr. und wo's kai leder hät, kann sich au kai leder lösa... :p

floh
31.01.2004, 19:51
und wänn de göppel eimal umgheit, chasch en rauche. isch au mit tcs-versicherig ärgerlich :D

nei, isch sicher en guete sattel, mir isch er eifach z'tüür, ich sägle halt a de ränne öppe eimal im jahr. und die usprägt ruggelehne find i nöd so toll, die hät mich persönlich gstört

evangeda
31.01.2004, 20:59
Uf em alte Velo haen I de Fizik Poggio. Haen nie problem cha au nach 6h usfahrte. Uf em neue Velo haen i de SLR montiere la, da ich Velo erscht sieht 2tage haen cha ich de nonig beurteile, aber optisch seht er scho mega guet us.

Kingtom
02.02.2004, 11:08
haiaiai... händ'r so a schlechts weekend kha? han numma denkt, will'r üsara thread do so sterba löhnd. dabi müassti's üs jo super gho. bi dem wetter... wunderbar, git wieder jeda as paar stündli bi trochnem wetter velöla... was wänd'r no meh...???

sensole
02.02.2004, 12:39
haiaiai... händ'r so a schlechts weekend kha? han numma denkt, will'r üsara thread do so sterba löhnd. dabi müassti's üs jo super gho. bi dem wetter... wunderbar, git wieder jeda as paar stündli bi trochnem wetter velöla... was wänd'r no meh...???

Äs Superwiikänd, aber mini Frau und ich händ na Säsongziel im Tschoggä vorzogö und sind am Samschtig um dä Pfäffikersee grännt (vo dihäi uus öppä 16 Kilometär). Am Sunntig isch dänn nuna än Schpaziergang agseit gsi. Aber wänn's so wiitärgaht mit äm Wättär muss i d'Böck na ufpumpä für's näscht Wiikänd.

Kingtom
02.02.2004, 14:04
Original geschrieben von sensole

Äs Superwiikänd, aber mini Frau und ich händ na Säsongziel im Tschoggä vorzogö und sind am Samschtig um dä Pfäffikersee grännt (vo dihäi uus öppä 16 Kilometär). Am Sunntig isch dänn nuna än Schpaziergang agseit gsi. Aber wänn's so wiitärgaht mit äm Wättär muss i d'Böck na ufpumpä für's näscht Wiikänd.

erscht für's weekend?? isch doch dia ganz wucha schu schön :cool:

sensole
02.02.2004, 15:09
Z'abig wänns dunkel isch, mach ämär nod so langi Läuf, mir beidä sind nöd grad die mit dä beschtä Augä!
Weisch, mir machäd das nuna zum Vergnügä (mir sind halt extrem gnussgsüchtig) und drum hämmer dä schön Tag uf diä Art und Wiis usgnützt.

floh
02.02.2004, 18:06

also d'temperature sind super, und das es die nächschte paar tag grad au no so bliibt, isch au de hammer. leider setzt de schmelzendi schnee d'strasse bei eus brutal under wasser, so dass gliich dräckig und nass wie öppis wirsch. han mer jetzt es schutzbläch anegmechet, so bliibt wenigstens de ar$ch troche...

Kingtom
02.02.2004, 21:19

also d'temperature sind super, und das es die nächschte paar tag grad au no so bliibt, isch au de hammer. leider setzt de schmelzendi schnee d'strasse bei eus brutal under wasser, so dass gliich dräckig und nass wie öppis wirsch. han mer jetzt es schutzbläch anegmechet, so bliibt wenigstens de ar$ch troche...

blechli sind an minam 'trainigs-' oder 'arbeitsvelo' äba immer dra. es gseht amal schu furchtbar us. eigentli wär's as rots cannondale. aber jetzt isch meh wiis vu dämm huarra salz. aber jeda obig abawäscha schiist mi äba au a. jonu, bi dämm göpel isch's mr äba zimmli glich. und jetzt fahr i mit dämm eh meischtens im dunkla. und dänn gsehn i au nit, dass es so dreckig isch.... :D :p

Kingtom
04.02.2004, 08:56
hey, ma merkt dass's es doch wieder as bits schöner wird. geschtr obig han i uf'm haiweg im gsamta ganzi 4 ambitionierti rennvelofahrer gseh. isch jetzt eigentli wieder z'erscht mol gsi, dass ma öppert gseht, so am obig im dunkla. dia letschta zwai drei mönat bin immer allai unterwegs gsi... :(

floh
04.02.2004, 09:27
jetzt chunnt aber au scho so richtig brutal s'früelig-feeling uf, so ohni jagge umelaufe, sunnebrüle und so. und überall hätt's hübschi fraue umewäg :D

leider isch am samstig wieder fertig lustig, muen is also hüt und more nomal chli usnutze.

Kingtom
04.02.2004, 09:50
i han da früahlig und da summer äba nit so gära. dänn händ dia hübscha fraua äba immer so kurzi röckli und kurzi engi oberteili a... do fallt's mr äba amal schwer mi ufs schaffa etc. z'konzentriera... :D :D

floh
04.02.2004, 09:53
probier's mal mit yoga oder sunschtige atemüebige. villicht hilft's?

Prometeo
04.02.2004, 09:57
probier's mal mit yoga oder sunschtige atemüebige. villicht hilft's?

oder is chlostär?:rolleyes:

floh
04.02.2004, 09:59

oder is chlostär?:rolleyes:

oder grad weg mit dem züg, dänn schlaft's au nüm i uf em sattel :eek:

Kingtom
04.02.2004, 11:21

oder grad weg mit dem züg, dänn schlaft's au nüm i uf em sattel :eek:

hm... das tönt vernünftig... brucha dörf i's jo sowieso nit. bin jo no nit ghürota.... :rolleyes:

floh
04.02.2004, 11:24

hm... das tönt vernünftig... brucha dörf i's jo sowieso nit. bin jo no nit ghürota.... :rolleyes:

ich glaub das macht nüüt, d'britney isch ja au nöd i'd höll cho. entweder isch de tüüfel z'stolz gsi, sie hät d'ufnahmeprüefig nöd bestande, oder det une hätt's vor luuter ceos und vr-präsidente eifach kei platz meh...

Paco73
04.02.2004, 12:46
So ha grad frei gno hüt mittag bi dem super wetter. so machts spass wieder bin ere angnehme temperatur go fahre.

Schwizer Forumstreffe wär scho e gueti sach. :cool:

Also gniessed au no das geile wätterli.

floh
04.02.2004, 16:32
Original geschrieben von Paco73
Schwizer Forumstreffe wär scho e gueti sach. :cool:

wie wär's ändi august bi brienz-axalp? z'erscht ufequäle, nachher eis fäschte und am schluss wieder abefahre :p
übrigens mindestens 39/25 montiere...

ps: prometeo, welli campi-stütze häsch eigentlich bstellt? die mit de carbon-chlemme obe? 180gr häsch gseit, in 350mm oder welli längi?

Prometeo
04.02.2004, 16:46

ps: prometeo, welli campi-stütze häsch eigentlich bstellt? die mit de carbon-chlemme obe? 180gr häsch gseit, in 350mm oder welli längi?

250mm mit dä carbonchlemme 180 Gramm. Odär 185? :rolleyes: egal. Si chönnt scho no chli lieächter sie, aber s isch so wenigstäns ä suberi sach. Vor allem isch si würkli suppärschön:) :) ...wenn d sunne so drischiint.:p :p

floh
04.02.2004, 16:50

250mm mit dä carbonchlemme 180 Gramm.

uf de weightweenies page isch sie ebe bi 350mm 180gr ageh, isch i dem fall en tippfehler. muen i also bi de use bliibe (350mm, 170gr :p ), obwohl d'istellig voll de tod und sie leider matt isch und ebe nöd so schön glänze tuet...

Kingtom
05.02.2004, 07:26
ups.... iar händ so schwäri sattelstützana? :confused: hmm.... mini ax-ligthness isch numa 114 grämmli. au subari sach und gseht au guat us, wenn kai sunna driischiint... :p

Prometeo
05.02.2004, 08:40
abär si hät kei Versatz nach hinä.:(

Kingtom
05.02.2004, 08:43
abär si hät kei Versatz nach hinä.:(

brucht's das?

Prometeo
05.02.2004, 08:54

brucht's das?

susch wärs ja chum äs kriterium, odär?;)

Kingtom
05.02.2004, 08:57

susch wärs ja chum äs kriterium, odär?;)

hm... könntsch no rächt ha. i bruch das äba nit. was bringt dr denn das? sitzisch dänn eifach wiiter hinna oder? sorry, dummi frog viellicht... :(

Prometeo
05.02.2004, 09:04
ja, ich sitzä sit jehär rächt wiit hinä. öb das öppis bringt?:rolleyes: sitzä halt so. Nei, ich trampä gern ächli vo hinä... :p tönt jetz ächli aazüglich, isch aber seriös gmeint :D:D

Kingtom
05.02.2004, 09:53
ja, ich sitzä sit jehär rächt wiit hinä. öb das öppis bringt?:rolleyes: sitzä halt so. Nei, ich trampä gern ächli vo hinä... :p tönt jetz ächli aazüglich, isch aber seriös gmeint :D:D

stimmt. :D zum glück rede'mr vum trampla süs könnti ma do wieder viel anders denka.... :D

Paco73
05.02.2004, 13:52
trämple vo hinte. Wär deänkt denn do an öpis anders als velofahre... :D

Ha grad bim Bikepalast in Freiburg en SLR Sattel, Pro Race Pneuli und Dura Ace SL Pedal bstellt. Jetzt muess i nur no warte bis das zügs kunnt. Und mis BMC isch au grad im service.

Und das bi dem geile Wetter. Am Wuchenend wenn is denn wieder ha pissts sicher wieder...

Balance
05.02.2004, 19:20
Hät jetzt eigentlich öpper d`priislischte vom Bike-Palascht???
Ich glaub ich mues dene Fulle Säck no emol es Mail schribe!!!

Samhau
05.02.2004, 20:53

Die Cheibe händ mer si ou nonig gscheckt. Macht jo ned grad de bescht Idruck, de Lade :mad:

floh
05.02.2004, 21:01

brucht's das?

jä, wer scho guet, ich schiebe au gern von hinde (honi soit, qui mal y pense...)

isch d'ax nöd sack-tüür? uf diim föteli isch aber no e thomson, muesch mal update. dasmal aber mit de heisse rädli! chasch em richard bi dere glägeheit grad en gruess säge und merci, dass er immer so schnäll isch mit sine päckli...

floh
05.02.2004, 21:02

nei, han au no keini, vor 2 wuche gmailet :(
wänn öppis bschtellsch, gaht's aber immer zügig?

Kingtom
06.02.2004, 07:33

jä, wer scho guet, ich schiebe au gern von hinde (honi soit, qui mal y pense...)

isch d'ax nöd sack-tüür? uf diim föteli isch aber no e thomson, muesch mal update. dasmal aber mit de heisse rädli! chasch em richard bi dere glägeheit grad en gruess säge und merci, dass er immer so schnäll isch mit sine päckli...

d'ax isch schu verdammt tür :( aber si passt halt schu am beschta zum ax-sattel.
han geschtr mini digitalcamera kriagt, muass also nit zum richard. werd mi dämm fötalijob also dänn am weekend aaneh.... ;)

Paco73
06.02.2004, 08:53
So äntlich wieder Fritig. Isch au zit worde.

Hoffentlich kunnt hüt das Zügs won i am Mäntig bim Bike-Palast bstellt han. No chan i am Weekend e bitz umeschrube deheim.

No e schens Weekend an alli. :cool:

Paco73
06.02.2004, 08:58
Wegen Bike Palast. So ne Prisliste wär scho e gueti sach. :D

Aber viellicht gsehn mir denn, no viel mehr günstigi Teili und gen s ganze Geld wo mir hän no dört us.... :D

Balance
08.02.2004, 00:39
Das gfallt mer nöd eso wänn euse Thread eso wiit onde esch!!!

floh
09.02.2004, 21:21
ok, mached mer öppis für euse smt-thread...

die nächschte tag isch ja mal wieder guets wätter agseit, zwar chüel, aber troche, prima, de schnee vo geschter hät's au scho wieder butzt.

de bike-palast reagiert irgendwie nöd uf mails, isch chli en futzi. janu, gang em dänn wieder uf de sack, wänn i würkli teili bruche.

evangeda
09.02.2004, 22:27
Ja saegt nuet euse BIKEPALST isch wüerkli e schlafmütze. Zum glüeck isch er bim liefere meist zuverlaessig.
Liefert de BIKEPALAST in Freiburg au i de Schwietz?

Luet Meteo wierds Wüchend guet Wetter:)

Kingtom
10.02.2004, 08:14
hät öppert vu eu schu amol öppis bim procycling bschtellt? hätti äba interessa an fsa-kurbla und er gäbt si huarra günschtig...

nb: so wäg'm wettr. das isch miar jetzt denn bald zimmli egal. am samschtig goht's uf südafrika. :p. aber hüt morga isch schu arschkalt gsi. knüükehla iigfrora :confused: das isch mr jetzt doch no nia passiert.... :confused:

floh
10.02.2004, 08:32
hät öppert vu eu schu amol öppis bim procycling bschtellt? hätti äba interessa an fsa-kurbla und er gäbt si huarra günschtig...

welli? und was heisst huere günschtig? für d'pro söttscht nöd meh als 175 euro usgeh (d'pro isch im fall genau gliich schwer wie d'team issue), ich wür luege, dass die neu superlight kriegsch, chasch ja d'occp team issue neh, isch genau baugliich, aber ganz in schwarz. die kriegsch entweder über de pro oder über de crossfahrer 1.

Paco73
10.02.2004, 08:55
Jo hüt am morge isch z Basel ebe 0° gsi. Scho no chli kalt uf em Velo. Aber am weekend wirds jo e bitz wärmer und guet Wetter.

@ Kingtom

Viel spass in Südafrika. Isch der Wahnsinn dört unte. Super Landschaft.

floh
23.02.2004, 22:36
hät jetzt eigentlich eine ä priisliste vom bike-palast? also ich nöd...

gruess us em schnee (wieder emal...)

evangeda
04.03.2004, 09:40
Ich seh es isch langsam schöen wetter und de thread isch am sterbe:-)

hät jetzt eigentlich eine ä priisliste vom bike-palast erhaelte?

floh
04.03.2004, 09:45
ich glaube, de bike-palast isch au am sterbe?

skimaniac 66
04.03.2004, 09:58
Was sit Dir o aui so morbid...:D

floh
04.03.2004, 10:02
Original geschrieben von skimaniac 66
Was sit Dir o aui so morbid...:D

dr ferdinand isch gschtorbe, oie, oie, oie
dr ferdinand isch gschtorbe, es tuet mer hüt no weh
är wo so vill het gworbe, um liebi im quartier
dr ferdinand isch gschtorbe, das arme tier

skimaniac 66
04.03.2004, 10:12
Ja üse Mani.... Dä hett no Lieder und Texte usebracht, da chöi sech die hütige "Superstars" nume verböige!

floh
04.03.2004, 10:18
so isch es...

requiem in pacem :(

Kingtom
04.03.2004, 10:27
iar händ doch do letschthin öppis wäg'm wetter kha? letschta zwai wucha sind jo glaub nit ganz so toll gsi. do. i han jeda tag sunnaschi und ca. 33-38° kha. supergenial.... :p

skimaniac 66
04.03.2004, 10:31
Auso i chlage nid...

floh
04.03.2004, 10:53
iar händ doch do letschthin öppis wäg'm wetter kha? letschta zwai wucha sind jo glaub nit ganz so toll gsi. do. i han jeda tag sunnaschi und ca. 33-38° kha. supergenial.... :p

naja, hät halt immer chli gschneit und so, aber im ändeffekt isch's gar nöd so schlimm gsi wie d'staggelfee gmeint hät... usserdem wäred mer über 30 grad definitiv z'vill...

Kingtom
04.03.2004, 11:18
an einem pässli sind an dr sunna grad amol satti 45° gsi. das isch geil.... do merksch no, dass warm häsch. das tropft schu no recht. aber i han's eigentli no gära extrem... ;) kasch dr dafür dia rändli vorstella wo das geh hät. han s't-shirt immer no a... :D

skimaniac 66
04.03.2004, 12:13
Schribä Dir eigentlech viu in Dialäkt? Auso i mini SMS/Mail/Briefe si die meischte so verfasst.

Paco73
04.03.2004, 12:32
Bi uns isch gester au top wetter gsi. Grad e langi rundi im Schwarzwald go mache. Hän in Basel gester Nomitag frei gha wegen Fasnacht....

Paco73
04.03.2004, 12:33
Schribä Dir eigentlech viu in Dialäkt? Auso i mini SMS/Mail/Briefe si die meischte so verfasst.

Mails und SMS eigentlich meistens in Dialäkt :p

Paco73
04.03.2004, 12:38
Bike Palast

Han mini Teili (SLR Sattel, DA-SL Pedal und Michelin ProRce) nach 2 Wuche kriegt. Händ aber kei Lieferschin und kei Prisliste derbi.

Aber dä Lade in Freiburg gits nüme. Nur no in Münche. Aber die hän jo e eigene Versand in der Schwiz.

floh
04.03.2004, 17:53

also sms schriib i - schande über mich - uf hauchdeutsch. gaht ebe scho schnäller mit dem t9-züügs. aber wänn eine vo eu mal d'softwäre uf schwiizerdütsch updated, änderi das sofort. muesch nur leider für jedi region äs anders wörterbuech ha...

skimaniac 66
05.03.2004, 10:36
Chasch ja dä T9-Seich usschaute!

floh
05.03.2004, 11:01
u de? de bini när so lahm wi dr mutz?!

skimaniac 66
05.03.2004, 11:26
Mutzä si nid lahm, si gniesse..

Merlin
05.03.2004, 11:34
u de? de bini när so lahm wi dr mutz?!

di si nid lahm, di machä numä langsamm, das di angärä nachämögä :D

floh
05.03.2004, 15:04
Mutzä si nid lahm, si gniesse..

:p de isch süess...

Grenzfall
07.03.2004, 00:00
sali z`semme

isch hier öpper us Schaffuuse? hab in Test & Technik gschrieba un den tipp zu dem thread übercho.

bin noch nüüt lange i dr Schwiz, chan darob schwizertüütsch nurmehr müasam. bis es richtig guat wird, duuerts noch e chli.
verstaahn tu ich im Fall fascht alls.

tschüssli GF

Kingtom
07.03.2004, 18:24
super. an neua stüürzahler in da schwiiz. welcome. hoffentli verdiansch au gnuag, so dass'mr au öppis dafo händ, dass du jetzt do wohnsch... :D

also i bin definitiv nit us SH

Balance
07.03.2004, 18:57
Chönt mer ächt öpper vo euch säge, wänn das d`velobörse z`bade esch? Mer chan das of de site www.igvelo.ch go läse. aber ergendwie funktioniert de Kaländer be mer nöd. Also wär`s mega nät, wänn mer öpper die Tabälle würd maile oder do Poste.
fanta27@bluemail.ch

Thx

Paco73
08.03.2004, 12:44
Chönt mer ächt öpper vo euch säge, wänn das d`velobörse z`bade esch? Mer chan das of de site www.igvelo.ch go läse. aber ergendwie funktioniert de Kaländer be mer nöd. Also wär`s mega nät, wänn mer öpper die Tabälle würd maile oder do Poste.
fanta27@bluemail.ch

Thx

Bade isch am 20. März lut Kalender.

floh
08.03.2004, 19:52
hey, wieso seit d'mame i de tagesschau: "in der gesamtwertung führt weiterhin horillos teamgefährte jörg jaksche"? de jj isch doch bi csc? und de wo sich da is ziel grettet hät, gseht doch schwer nach quickstep us?

Prometeo
08.03.2004, 20:06
hey, wieso seit d'mame i de tagesschau: "in der gesamtwertung führt weiterhin horillos teamgefährte jörg jaksche"? de jj isch doch bi csc? und de wo sich da is ziel grettet hät, gseht doch schwer nach quickstep us?

ebä dänk well si nöd druus chunt. Oder? Du Horillo!!!:p

Paco73
08.03.2004, 20:09
Die kenne nur unsere Zülle Boy :p

floh
08.03.2004, 20:17
bin nur z'fuhl gsi zum sueche, öb i mi jetzt irre. de typ schriibt sich übrigens horrillo, sorry gäll :p

Merlin
08.03.2004, 21:00
Die kenne nur unsere Zülle Boy :p

aber dä het hüt nid so rächt mit mögä :(

Balance
10.03.2004, 16:53
Hey merci vellmal, huere nät vo der!!!

skimaniac 66
10.03.2004, 16:56
Hey merci vellmal, huere nät vo der!!!
:confused: :confused: :confused:

Paco73
10.03.2004, 17:05
@ Skymaniac

Der Balance het welle wüsse wenn die Velobörse isch.

@ Balance

Bitte. Isch e PDF file gsi.

Merlin
14.03.2004, 20:16
So wis usgseht, wird itz äuä doch no früelig.
Hüt ha i ömu die erschte Hornusser gseh umestoglä. :D

Paco73
15.03.2004, 15:25
Jä super Früeligsafang. :D Es könnt no e paar Täg so Blibe wie hüt. :p :cool:

floh
15.03.2004, 15:39
Jä super Früeligsafang. :D Es könnt no e paar Täg so Blibe wie hüt. :p :cool:

das macht's ja, morn wird's sogar no wärmer. also ich find's eifach schööööön!!
:cool: :p :D

Kingtom
15.03.2004, 15:53

das macht's ja, morn wird's sogar no wärmer. also ich find's eifach schööööön!!
:cool: :p :D

und üsara student nimmt sich sicher au gnuag ziit zum das schöna wetter z'gnüssa??? :rolleyes:

floh
15.03.2004, 15:55
han ändi letscht wuche zwei arbete abgeh, wo no händ müesse fertig werde, jetzt han i no zwei wuche ferie, bis es wieder losgaht :D

Kingtom
15.03.2004, 16:16
han ändi letscht wuche zwei arbete abgeh, wo no händ müesse fertig werde, jetzt han i no zwei wuche ferie, bis es wieder losgaht :D

tönt aber streng :D :D

nai im ernscht, i mag's dr jo gönna... i kriag jo au gnuag velöla zäma trotz'm schaffa.

übrigens kann i dia wucha no as paar lightweights gho hola. dörf amol an satz ha zum usprobiara. amol luaga. laufend sicher nit schlechter als mini... :cool:

floh
15.03.2004, 20:07
du kännsch scho nüt... da'sch ebe de vorteil, wänn me büglet, mer hät e chli me chole für so schöni sache...

wänd's chaufsch chasch mer ja dänn gliich mal es agebot für dini bontrager mache ;)

Kingtom
15.03.2004, 20:43
du kännsch scho nüt... da'sch ebe de vorteil, wänn me büglet, mer hät e chli me chole für so schöni sache...

wänd's chaufsch chasch mer ja dänn gliich mal es agebot für dini bontrager mache ;)

werd's wohl kuum kaufa. aber dörf si amol usprobiara. hät also nüt mit schaffa und verdiana z'tua. eher mit glück, dass an kolleg no so an satz dahai ummaligga hät. aber das isch jo eigentli tiptop für mi so. so muass i kai kaufa, und wenn's amol wichtig isch dass ALLES stimmt kann i si miar jo gho hola... :p glück ma'ma ha... ;)

floh
15.03.2004, 20:53
ummaligga

:confused: :eek:

Kingtom
15.03.2004, 20:56
ha und nit brucha.... sacha gits.... :eek: aber solang i davo profitiara kann, isch's miar zimmli egal :p

br4bus
15.03.2004, 20:58
Ihr seit vielleicht Freaks :)

Kingtom
15.03.2004, 20:59
Original geschrieben von br4bus
Ihr seit vielleicht Freaks :)

:confused: :confused: warum??:confused:

cuore sportivo
16.03.2004, 08:35
hallo zäme, könnt öpper fo euch en guete veloklub in zöri oder omgäbig?

floh
16.03.2004, 08:46
zum ränne fahre oder zum pläuschle?

zb www.vc-zuerich-affoltern.ch , hätt es paar starchi fahrer, drumm gitt's au interessanti clubränne.

cuore sportivo
16.03.2004, 08:51
danke! gseht ganz guet us. wörd mech als ambitionierte pläuschler bezeichne, ond vca schint e chli alles abzdecke.

netblitz
16.03.2004, 20:18
Hallo,
brauche einen Dolmetscher: im schweizer TV gibt es eine Sendung, die Zischtigsclub heisst. Was ist Zischtig ???
Danke im voraus für die Hilfe und Gruß

floh
16.03.2004, 21:43
zischtig=dienstag

mäntig=montag
mittwuch=mittwoch
dunnschtig=donnerstag
friitit=freitag
samstig=samstag
sunntig=sonntag

gruss floh;)

Paco73
17.03.2004, 11:37
Und s schöne Wätter blibt. :D

Gester scho der ersti Platte das Johr gha. Abfahrt, denn Päng. Und ich :eek:

Letzts Johr han i gar keine gha. Fot jo guet a. :o

Paco73
17.03.2004, 11:41
@ floh

Schöni Ferie no. Nächst Wuche han i denn au frei. :D

floh
17.03.2004, 11:43
kein platte s'ganz jahr? guete schnitt.

das jahr han i bis jetzt (sitt afang dezember) zwei gha (uf 5000km). bin eigentlich zfride, im winter han i susch immer en siech voll, bi all dem scherbezüg wo uf de strasse liit. im summer han i aber au sehr sälte eine.

d'berge um aegeri sind übrigens all no da, han geschter glueget. uf em sattel isch no de skilift gloffe. und ich mit em velo denäbe :p

schöni ferie dänn, paco! mer gseht sich aber sicher nomal bis dänn (da!). wo ane gasch jetzt im tessin?

Kingtom
17.03.2004, 11:46
und i arma schluufer muass no zwai wucha warta, bis i uf mallorca dörf... :(

jonu, bin jo eigentli au erscht grad gsi.

nb: han geschtr an satz lightweight-rädli könna hola zum probiara. und bin jetzt natürli au mit däna unterwegs. (muass si jo usprobiara.) do werdend d'gümmeler am zürisee auf wieder luaga hüt obig, wenn do eina mit so'mana wahnsinnsgöppel und rucksack unterwegs isch :rolleyes:

Paco73
17.03.2004, 15:35
@floh

Jo ab dem Weekend in Lugano. Denn Rundene go dreie um e See.

@kingtom

Do werde si luege wenn de mit dene Rädli kunsch. Und denn wänn si dir alli nochefahre

floh
17.03.2004, 15:39
muesch emal det um de zipfel vom see, wo's nachher uf st moritz oder so gaht. dänn wiiter am see na. irgendwänn hört d'strass uf und dänn muesch durs gebirge über italie zrugg. isch cool, öppe en km vom ufstiig isch uf chopfsteipflaster.
en kolleg und ich händ die rundi mal vo orselina us gmacht. 6h, 160km. und das im januar... hät aber uhuere gfäget :D

Paco73
17.03.2004, 15:51
@ floh

Sicher e geili Tour. Aber denn nid grad am erste Tag... :D

Kingtom
17.03.2004, 16:04

@kingtom

Do werde si luege wenn de mit dene Rädli kunsch. Und denn wänn si dir alli nochefahre

dia überholend numma. dia fahrend nia no. dia züriseegümmeler müand immer schneller si, als alli andara wo unterwegs sind. hüt gsehsch garantiert kaina, wo gmüatlich unterwegs isch. wer trainiart schu grundlag??? :rolleyes: ... glaub niamert ussert miar. amol nit um da zürisee.... komischi lüüt halt.... dia maischta.

Paco73
17.03.2004, 16:07
jo s kunnt mir au so vor als würd usser mir niemer Grundlag trainiere. Sind alli scho voll am risse wie die gstörte.... :rolleyes:

bald isch jo Fürobe... :D

Kingtom
17.03.2004, 16:10
jo s kunnt mir au so vor als würd usser mir niemer Grundlag trainiere. Sind alli scho voll am risse wie die gstörte.... :rolleyes:

bald isch jo Fürobe... :D

10 minütali :D

Paco73
17.03.2004, 16:20
Jo hüt gang i nid go fahre. Mach spöter Krafttraining bim Kolleg. Aber Morn fang i frühner a schaffe und mach denn au am 16.30 e Abgang.
:p

Kingtom
17.03.2004, 21:08
Jo hüt gang i nid go fahre. Mach spöter Krafttraining bim Kolleg. Aber Morn fang i frühner a schaffe und mach denn au am 16.30 e Abgang.
:p

das ka'ma kombiniara. mit'm velo 1.5h bis hai. denn schnell umzia und no as bits gho würga (korrekts krafttraining natürli ;) ). aber so wia jetzt isch's halt schu verdammt herrlich. a wahri freud zum jeda tag mit'm velo gho schaffa.

Paco73
18.03.2004, 09:33
So hüt wieder ufs Velo. :D

Ich gang au mit em velo go schaffe. nimm aber nid mis Rennvelo und in 15 minute bin i au scho dört. Nur Stadtverkehr durch Basel. :(

Muess viellicht doch witer weg go wohne.... :D

Paco73
18.03.2004, 16:00
So hüt mol am 16.00 Fürobe. Und ab ufs Velo. :D

Hasta la vista. Und wäg. :p

Paco73
31.03.2004, 16:36
So mol dä Thread wider fürgholt. Isch gmüetlich gsi im Tessin letzt Wuche. Halt nid topwätter aber immerhin 15° und e bitz Sunne und Wolke. :D

floh
31.03.2004, 16:44
da chan mer sich au nöd beklage, es prima wätterli! leider gaht immer so en schis-wind wo erschtens cheibe chüehl isch und zweitens nervt! leider rägnets am samstig, wänn euses clubränne isch. naja, han am sunntig im trochne und bi sunneschi chönne es kriterium bolze, nur leider isch's no cheibe chalt gsi am morge.

skimaniac 66
31.03.2004, 17:16
Hie isch's sit Mittag scho bewölkt...

Paco73
31.03.2004, 18:55
2 Tag hets gwindet wie ne more im Tessin. Hets di fast in See blose. Und wenn er vo vorne ko isch hesch epe 20 druff gha.

Derfür mit Ruckewind bisch grad 50 gfahre. :D

floh
01.04.2004, 13:34
da'sch mer vorletscht wuchenänd so gange: han eme kolleg ghulfe zügle (de hät jetzt ebe d'hsg fertig und chunnt drum wieder uf züri). han i dänk, chasch ja s'velo mitneh und dänn vo st galle heifahre... han für die 100km grad suuber 4 stund gha, zum teil unterlänker, volls rohr, aber chlini schiibe bi öppe 20km/h... und i de abfahrte häsch müesse ufpasse! vo vorne isch mer de sturm dänn fascht no lieber gsi als vo de siite ;)

skimaniac 66
01.04.2004, 13:43
Hey, hüt fangt dr Final a zwüsche Lugano-SCB. Wär isch öie Favorit?
Auso für mi isch's klar: SCB for ever :)

Paco73
01.04.2004, 13:53
Nachdäm Basel do wieder abgstige isch kann i do nüd sage. Blib do lieber bi de Fuessballer vo Basel. :D

Paco73
02.04.2004, 09:35
Endlich Fritig. :D Söll jo am weekend s Wätter doch nid so schlecht si. Halt mol luege. Aber gester isch genial gsi mit 20° und Sunneschin. :p

skimaniac 66
02.04.2004, 09:39
3:0 für Bärn...

Prometeo
02.04.2004, 10:29
3:0 für Bärn...

wenn 'bianconeri sich nöd gruusig am riemä riised chunts no so use...:(

Kingtom
02.04.2004, 12:14
hi zämma

han grad no a wichtigi frog: hät öppert a ahnig, wo'ni do in dr schwiiz wiisi ärmling und beiling könnt finda? das findsch eifach niana... :(

floh
02.04.2004, 16:13
dä cyclone hätt, zumindest armling und 3/4 stulpe (http://www.piton.ch/accessoirs.html). de lade isch am steinwyssplatz, grad hinter em schauspielhuus.

www.piton.ch

det isch d'adrässe glaub druff

beiling wird schwierig

Kingtom
02.04.2004, 16:38
dä cyclone hätt, zumindest armling und 3/4 stulpe (http://www.piton.ch/accessoirs.html). de lade isch am steinwyssplatz, grad hinter em schauspielhuus.

www.piton.ch

det isch d'adrässe glaub druff

beiling wird schwierig

super, muass i denn nögscht wucha glaub amol schnell verbii... :)

thx

Kranich
02.04.2004, 16:42
Servus Radlfreunde aus der Schweiz!

Ich habe die Frage schon mal gestellt aber vielleicht weiß ja jemand von Euch was neues!

Wisst Ihr ob heuer die Maral Tour von Brig nach Varazze stattfindet???

Ich finde z.Zt. keine akt. Infos im Internet und bekomme telefonisch ebenfalls keine Antwort!
Aber vielleicht habt Ihr ja vorort neue Info's!!!

Danke Steffen

Paco73
02.04.2004, 16:52
@ STB

Maral Tour? Keine Ahnung. Sonst halt unter "Reise" einen Thread aufmachen, wenn du das nicht schon gemacht hast.

Kranich
02.04.2004, 16:54
@ STB

Maral Tour? Keine Ahnung. Sonst halt unter "Reise" einen Thread aufmachen, wenn du das nicht schon gemacht hast.

Meinte Maralp Tour!

Werde ich mal machen mit dem Thread! Danke

floh
02.04.2004, 17:14
Original geschrieben von STB
und bekomme telefonisch ebenfalls keine Antwort!

ich denk mal, du würdest den typen auch nicht verstehen, wenn er ans telefon gehen würde; das ist wie nepalesisch :p

Paco73
02.04.2004, 18:53
Hüt han i e Firma vo Brig am Telefon gha. :D Ich glaub für unseri Dütsche Kollege isch das Walliser dütsch wirklich wie Chinesisch. :D

Prometeo
03.04.2004, 09:56
Etz han i grad emal dis BMC aaglueget. Momoll, also ich stah nöd uf schwarzi velo und BMC find i ä sälte schön, aber diis:rolleyes: ... so mit em wiise band und em wiise slr und de beibiblaue pneu. das gseht würkli geil us!:p Da gseht me mal, wi wenig das es ebä brucht zum us emä velo öppis mache!

numä dä bidonhalter, de isch nöd schön.

Paco73
05.04.2004, 13:24
Gester bi Räge und Wind trainiert und hüt morge no bi Räge mit em Velo go schaffe. Aprilwetter halt. :mad:

Und für die Wuche gsehts glaubs immer so us. :(

skimaniac 66
05.04.2004, 14:40
Dr April, dr April
dä macht was är will!!

Paco73
05.04.2004, 15:55
@ Skimaniac 66

Champagner scho kalt gstellt für hüt zobe wenn der SCB gwünnt? :p

Paco73
08.04.2004, 13:23
So was machet ihr so an Ostere? I gang ins Wallis. Am liebste mit em Rennvelo aber dört isch glaubs ehner Schnee agseit. :(

skimaniac 66
08.04.2004, 14:02
@ Skimaniac 66

Champagner scho kalt gstellt für hüt zobe wenn der SCB gwünnt? :p

Hmm, eigentlech nid. D'Gielä müesse scho no id Hose! Öppe de nid so wie am Mändig :( Je nu de haut 2:1

A dr Oschtere bi ig, wie chönnt's anders si, am schiilä :cool:

skimaniac 66
08.04.2004, 14:03
Wo geisch häre id's Wallis Paco73? Das isch praktisch mini 2. Heimat!

floh
08.04.2004, 17:11
So was machet ihr so an Ostere? I gang ins Wallis. Am liebste mit em Rennvelo aber dört isch glaubs ehner Schnee agseit. :(

nimmsch ebe d'langlauf schi mit! das isch mindeschtens so geil wie velofahre, de einzig sport, wo ich persönlich suscht no lässig finde!

Paco73
08.04.2004, 19:00
Gang nach Reckingen, Oberhalb Brig. Mol luege wies dört obe isch.

skimaniac 66
08.04.2004, 19:04
Isch gloub bekannt für Langlouf.

Prometeo
08.04.2004, 22:49
ä huerä scharfs spiel, und en finische gott: Peteri Nummelin!

ah, bin ich froh!:D

floh
11.04.2004, 18:27
wänn de erscht älter isch, chunnt's richtig guet :)

Paco73
13.04.2004, 10:08
Jo suberi Leistig gsi bi Paris-Roubaix für unsere Fabian. ;) Scho geil wenn d Schwizer so vorne mitfahre. Gseht me jo nid so viel.

skimaniac 66
13.04.2004, 15:29
Hey, scho ghört? Bärn isch Meischter! ;)

Merlin
13.04.2004, 21:48
mau öpis angers. weiss einä wo ma ir schwiz FSA kurblä cha choufä?

floh
13.04.2004, 21:56
de neui importeur isch intercycle (vorher fuchs-movesa). die händ aber die normale priise :eek: . de bikepalast lieferet ja au i'd schwiiz oder suscht en online shop.

Kingtom
14.04.2004, 07:04
fuchs movesa isch definitiv z'tüür :( !!

wür amol bim speer (http://www.velospeer.ch) nofroga. lohnt sich immer.... ;)

Paco73
14.04.2004, 13:54
Jä die Prise in dr Schwiz. Wär zahlt das scho. :confused: I kenn niemer wo nid im Internet sini Sache bstellt. Pech für d Händler. Aber es isch billiger im Internet als der Istandspris für der Händler in der Schwiz. :(

Kingtom
14.04.2004, 13:59
es git aber au no andara importeure als nur da intercycle. äba, frogsch amol bim velospeer (http://www.velospeer.ch) . der verschickt au zügs, wenn's si muass.

Prometeo
14.04.2004, 17:58
es git aber au no andara importeure als nur da intercycle. äba, frogsch amol bim velospeer (http://www.velospeer.ch) . der verschickt au zügs, wenn's si muass.

ja, ha det emal än 8mm spacer bschtellt. 3 täg später isch er i de poscht gsii!:D

voll z empfelä!

floh
15.04.2004, 18:31
3 tag? isch natürli schnäll, aber für de speer fascht scho rächt gmächlich. wänn i amigs am morge oder mittag det en collé oder so bstellt han (tufo :D ), isch er immer am nächschte tag bi mir gsi.

eimal hät er en teil nöd gha und müesse bstelle. was er gha hätt, hätt er mal gschickt (am nächschte tag), was gfehlt hät, han i spöter übercho. versand han i aber nu einisch zahlt, isch ja au nöd sälbstverständlich.

Kingtom
29.04.2004, 09:27
morgengruss

so erschtens amol wieder öppis drischrieba, dass üsara thread amol wieder as bits ufakunnt. und zwaitens:

isch das herrlich gsi hüt morga. z'erscht mol in dem johr anstatt uf direktem weg gho schaffa no an hübscha umweg über d'sattelegg. herrlich so as pässli am morga vertriebt kummer und sorga :) und dr umweg isch für mi eigentli nit so schlimm han grad amol 30 minütali länger zum gho schaffa so. ach gott, hä'miar's schön. :Angel: